Zalety cukierków z nadrukiem
W chwili obecnej osoby i firmy pragnące rozreklamować swoje produkty korzystali już chyba z wszystkich dostępnych metod. Ulotki reklamowe, kubki z nadrukiem i koszulki to zdecydowanie najpopularniejsze formy promowania własnej firmy. Podczas gdy każda z tych form może trafić do określonej liczby odbiorców i zdecydowanie nie każdy z nich musi lubić i nosić koszulki czy też ulotki (które bardzo często po prostu się wyrzuca), niemal każdy uwielbia cukierki z nadrukiem. Choć dla klientów nie sam nadruk jest najważniejszy, a raczej to, co zawarte jest w środku, jest to świetny krok do trafienia w podświadomość z nazwą naszej marki lub adresem strony internetowym promującym ją. Któż bowiem pogardzi dobrym cukierkiem za darmo? Zazwyczaj ludzie biorą i kilka – a wtedy nasz sukces jest bardziej niż murowany.
Największą zaletą, jaką mają cukierki z logo firmy jest zatem to, że trafiają w gusta niemal każdego – osoby w każdym wieku z chęcią wezmę te cukierki, a gdy ich posmakują – z pewnością spojrzą na opakowanie. A wtedy nasz sukces jest jeszcze większy! Cukierki reklamowe są bardzo tanie w produkcji, co jest kolejnym ich plusem – dodatkowo ich dystrybucja przebiega w sposób znacznie przyjemniejszy, niż chociażby w przypadku ulotek.
W końcu tych praktycznie nikt nie chce i stanowią najmniej lubianą wśród odbiorców formę reklamy (choć prawdą jest, że jest to forma najpopularniejsza, bo i najtańsza i trafiająca do największej ilości ludzi). Z rozdaniem cukierków nigdy nie ma problemu – zawsze znajdą się osoby, które lubią łakocie i przyjmą je z uśmiechem na twarzy. Wcale nie po to, by potem je wyrzucić.