Jaka reklama przedsiębiorstwa?
Spośród nowych form reklamy z pewnością uwagę handlowców i sprzedawców powinna przyciągnąć tak zwana „słodka reklama”. Różnego typu słodycze owinięte w firmowy papierek i dodawane do każdego zakupu, lub wystawiane na ladę w dniu firmowych (i nie tylko) dni świątecznych, mogą zachęcić niejednego klienta do ponownego odwiedzenia naszego sklepu czy firmy.
„Krówki” czyli tak zwane „mordoklejki” w opakowaniach z tekstem promocyjnym, bombonierki z dużą grafiką czy różne inne cukierki z logo – to dosłownie „przepis na sukces”. Łakocie reklamowe to nowy trend, który rozwija się w naszym regionie od niedawna, aczkolwiek kilku znaczących producentów już zajęło się tematem. Nic dziwnego – wszak nieraz już wiele świetnych, innowacyjnych metod promocji przyszło do nas (z lekkim opóźnieniem) z Zachodniej Europy i Stanów Zjednoczonych Ameryki. Dzięki temu na rynku jest spory wybór, różnych kształtów, smaków i kolorów. Szczególnie ważne przy tej formie reklamy jest to, iż budzi ona pozytywne skojarzenia u klientów. Któż nie doświadcza nagłego przypływu szczęścia biorąc do ust czekoladkę lub smacznego cukierka?
A kiedy, będący w siódmym niebie klient spojrzy na opakowanie zobaczy na nim nasze logo.Oprócz tych niewątpliwych korzyści, wielu pracodawców używa słodyczy jako formy urozmaicenia firmowych bankietów i rautów, utrwalając w pracownikach lojalność i podziw dla rozwoju firmy. Wpływ słodyczy na ludzki mózg jest niezastąpiony dzięki endorfinom – hormonowi szczęścia. Jak łatwo się domyślić warto by na stole przy którym prowadzimy biznesowe negocjacje znalazła się miseczka z cukierkami opatrzonymi naszym znakiem firmowym.